Sabtu, 11 Jun 2011

Cerita Budak Sekolah .

Tercomel dari Biskut Gemox
Marimari dengar cerita budak sekolah . tenet tenet *rentak muzik* . apa aku merepek ni =.=
ni bukan entri tentang budak sekolah yang sakit jiwa oke . tapi luahan perasaan *cewah*
5 word yang aku boleh ungkapkan , "AKU TAK NAK BALIK HOSTEL !"
NOKTAH ! bukan noktah cinta yang hafiz nyanyi tu . dah dah . aku na layan keserabutan jiwa nih .
MOOD : SEDIH :'(

2 comments on "Cerita Budak Sekolah ."

cpahniza on 13 Jun 2011 2:37 PG berkata...

kesian...xpuas cuti ekk..hehe

Biskut Gemox on 24 Jun 2011 4:44 PTG berkata...

aa .

da sedap dok rumah 2 minggu .

eheh .

Catat Ulasan

Sabtu, 11 Jun 2011

Cerita Budak Sekolah .

Tercomel Dari Biskut Gemox
Marimari dengar cerita budak sekolah . tenet tenet *rentak muzik* . apa aku merepek ni =.=
ni bukan entri tentang budak sekolah yang sakit jiwa oke . tapi luahan perasaan *cewah*
5 word yang aku boleh ungkapkan , "AKU TAK NAK BALIK HOSTEL !"
NOKTAH ! bukan noktah cinta yang hafiz nyanyi tu . dah dah . aku na layan keserabutan jiwa nih .
MOOD : SEDIH :'(

2 comments:

cpahniza on 13 Jun 2011 2:37 PG berkata...

kesian...xpuas cuti ekk..hehe

Biskut Gemox on 24 Jun 2011 4:44 PTG berkata...

aa .

da sedap dok rumah 2 minggu .

eheh .

Catat Ulasan

TINGGAL JEJAK KORANG DEKAT SINI TAW !
 

RUMAHBISKUTGEMOX Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal